Saturday, December 3, 2011

Team P.D.S

Salam & Selamat tgh hari..Hari ini aku ada mood nk update blog..xtau laa sbb ape kn..(pelik2)..ok,cuba korg tgk tajuk entri ini..TEAM P.D.S..korg msti nak tau apa maksud P.D.S kn..kalau korg xnak tau pun korg kena tau jgak..sbb korg dah bukak blog aku..hahahahhaha...(memaksa plak)..WHATEVER LAA..P.D.S itu singkatan nama Pejabat Duti Setem..entri aku sblm ini pasal tempat aku bekerja kn..sekarang ini department aku bertugas plak dkat LHDN.. hehehe..dkat department ini,ktorg kena tgk fail-fail dulu..susun ikut tahun..dan sebagainya laa..aku pnye Ketua Unit perempuan orgnye..Nama dye Cik Sri Hartiskha..^_^ ada sorg kwn aku ini suka dkat cik sri ini...almaklum laa cantik org nye..kn alfie..Oooooppppssssss...TERbgtau plak..hehehe..urm,aku bukan sorg2 dkat department ini..kwn2 aku pun ada jugak..6 lelaki dan 6 perempuan..nama dorg ialah Kak Alyaa,Hazwan Nasir,Zahin,Niesa,Mar Hidayah,Aida,Kak Zana,Dini,Ayid Zahid, dan Alfie...Sorg lagi kak faeszah..aku xada fb n email dye..jadi xboleh laa aku nk letak link dye..huhuhuhu..Dorg laa selalu teman aku tyme aku tgh bosan,makan,jalan2,solat, dan berborak..haahahahha..best sgt2 dpat kenal dgn dorg semua...hehe..antara gmbar aku dgn kwn2 aku..

aku dan Dinie

Dari belah kiri :Zahin,Hazwan & Alfie

Jejaka tampan,Zahid

Kak Zana,Niesa & Mar

Kak Alyaa (ungu) & Mar
Gambar Terakhir.............
P.D.S TEAM (GUYS ONLY)..hehe





p/s : hargailah org yg ada disekeliling kamu..sblm kamu terasa kehilangan org tersebut..=)




No comments:

Post a Comment