Saturday, December 3, 2011

Tempat Kerja Aku

Salam 1 Malaysia..hye semua..pada 21hb November yg lalu,aku telah mula berkhidmat di sebuah agensi kerajaan iaitu LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI MALAYSIA (LHDNM) cawangan KLANG..korg tau x dekat mane?..kalau org klang msti tau punya..hehehe..(berhadapan dgn KAMDAR)..alhamdulillah,rezeki aku untuk bekerja dkat sini..ramai-ramai yg hadir untuk temuduga,aku slah sorg yg terpilih..hehehe..(tiba2 rasa bangga plak)..hurm,jawatan aku dekat LHDN ini PEMBANTU TADBIR (PENAKSIRAN).. kebanyakkan yg dapat jawatan ini adalah perempuan..lelaki sedikit saja..(dimanakah pergi nya lelaki di dunia ini)..huhu.. Renung-renungkan dan selamat beramal..hahahahahha..



p/s : ingat nak update pasal OMBAK RINDU..tp xpe laa..next tyme jela..hehehe..^_^

1 comment:

  1. uit2.... aku dh dkt dgn ko nih... kat pjbt penilaian jek... ko upenyer yg anta kes duti setem...!

    ReplyDelete