Thursday, March 10, 2011

Kenangan Wif Scha Al-Yahya



Salam..hye2!!!..dah lama aku xupdate blog aku nie..yelah, xde masa nak bukak..almaklum laa abang dah "BEKERJAYA" sekarang nie..hehehe..Entry aku untuk ari nie berkenaan dengan sambungan entry aku sebelum nie..iaitu makan malam dengan Scha Al-Yahya..Memang best dapat makan dengan dye..dah laa orang nya cantik,tinggi..lawa pulak 2..patut laa AWAL ASHAARI suka sgt dekat scha..^_^  banyak jugak laa benda yang ktorang cerita..sampai makanan sampai pown ktorang xsedar..heehehhe.. urm, aku malas nak tulis panjang2..korang boleh baca cerita selanjut nya di MURAI.COM..dekat bawah ini ak letak link nye ok..

http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=9080&c=1&s=1

p/s : Bukan selalu nak promote diri sendiri dekat MURAI.COM..hehehe..


No comments:

Post a Comment