Saturday, October 22, 2011

Convocation

AKU..hehe
Salam n selamat malam..ok,ak nk start entry terbaru dengan 1 PERKATAAN..~HAPPY~..ada sebab knape ak happy..kalau x,gila laa namanya..tiba2 nak happy plak..hahahaha..pada 16hb OKTOBER 2011,hari yang paling bermakna dalam hidup aku..aku telah tamat pengajian dan dapat sijil DIPLOMA..yeaaahhhhh!!!..snang citer ak telah KONVO..tmpat aku KONVO ari 2 dkat PICC..nama panjang nye PUTRAJAYA INTERNATIONAL CONVENTION CENTRE..(maybe kowt)..hahahaha..akhirnya penantian yang aku tnggu selama 3 tahun ini telah datang..lepas ini aku harap dengan sijil DIPLOMA ini akan bagi aku semangat baru untuk sambung DEGREE plak..(AMIN)..dekat bawah ini ada beberapa gambar untuk tontonan umum..hehe..(sory kwn2..ak letak pic korg dlm blog aku..nak promote)..

My Family..

My Best Fwenz..Rush,Aku,Capek,Belon & Afiq

My fwenz..(Dari Belakang)..Naimah,ila,afiq,rush,seha,belon,
(Dari Depan)..Lily,mimie & aku

Lepas Raptai (Pullman,Putrajaya)
-sory gambar xjelas-


p/s : aku akan merindui mereka semua..aku doakn korg semua berjaya dengan kehidupan masing-masing..^_^

No comments:

Post a Comment